Kursa mērķis ir iepazīstināt studentus ar mākslīgā intelekta pamatjēdzieniem, ar akcentu uz zināšanu atspoguļošanas pieejām un metodēm, lai izstrādātu un ieviestu viedus risinājumus. Kursa ietvaros studentiem būs iespēja izstrādāt un īstenot divus mākslīgā intelekta risinājumus. Pirmais pieder spēļu nozarei - tiks izstrādāts mākslīgais intelekts datorspēlei Pacman. Otrajā risinājumā tiks izmantota AIML valoda, lai izstrādātu tērzēšanas robotu konkrētai jomai. Papildus tam kursa laikā tiks aplūkotas ekspertu sistēmas, izplūdušā loģika, saimes intelekts un Bajesa modeļi dabiskās valodas apstrādei. Kursam vajadzētu sagatavot studentus nākamajiem kursiem mākslīgā intelekta jomā.