Studiju kursa nosaukums: Biznesa digitalā vide

Kredītpunkti: 6.00 (9 ECTS )

    Studiju kursa mērķis
    • Šis kurss iepazīstina studentus ar biznesa digitālās vadības teorijām un praksi.

    Anotācija
    • Tiek apskatītas uzņēmumu iekšējās struktūras un attiecības, kā arī to mijiedarbība ar ārējo ekonomisko, tiesisko, sociālo un tehnoloģisko vidi. Tiek piedāvāti skaidrojumi par to, kā uzņēmējdarbības organizāciju veido (a) indivīda, grupu un organizāciju uzvedība un b) tirgu, nozaru un makroekonomiskās vides ārējā ietekme. Īpaša uzmanība tiek pievērsta digitālo tehnoloģiju ietekmei uz uzņēmumu.

    Obligātā literatūra
    • 1. Wirtz, Bernd W. (2021). Digital Business and Electronic Commerce. Strategy, Business Models and Technology (eBook)
      2. Jelassi, Tawfik, Martínez-López, Francisco J. (2020). Strategies for e-Business. Concepts and Cases on Value Creation and Digital Business Transformation (eBook)
      3. Stark, John (2020) Digital Transformation of Industry. Continuing Change / Details how digital technology can be used to transform organisations’ activities (eBook)
      4. Chaffey, D., Hemphill, T. and Edmundson-Bird, D. (2019) Digital Business and E-Commerce Management (7th ed.). UK: Pearson
      5. Chaffey, D. (2011) Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice (6th ed.). UK: Pearson

    Papildu literatūra un citi informācijas avoti
    • 1. Dixon, Nancy M.. The Organizational Learning Cycle : How We Can Learn Collectively, Routledge, 2019. ProQuest Ebook Central, https://ebookcentral.proquest.com/lib/tsilv/detail.action?docID=3002204.
      2. Weill, Peter, S.Woerner (2018), What's Your Digital Business Model?: Six Questions to Help You Build the Next-Generation Enterprise, Harvard Business Review Press.
      3. MMcAfee, Andrew, Eric Brynjolfsson (2017), Machine, Platform, Crowd: Harnessing Our Digital Future, W. W. Norton & Company.
      4. Iafrate, Fernando. Artificial Intelligence and Big Data: The Birth of a New Intelligence, John Wiley & Sons, Incorporated, 2018. ProQuest Ebook Central, https://ebookcentral.proquest.com/lib/tsilv/detail.action?docID=5301758.

    Studiju rezultāti
    • SR1: Spēt interpretēt pamatkoncepcijas uzņēmējdarbībā un informācijas tehnoloģijās, un identificēt dažādus e-vides elementus, kas ietekmē organizācijas biznesa e-pārvaldību
      SR2: Spēt izmantot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu digitālo organizatorisko lēmumu pieņemšanu
      SR3: Spēt izstrādāt uzņēmuma biznesa modeli, kas pielāgots tehnoloģiskajām pārmaiņām
      SR4: spēt novērtēt uzņēmuma, kurš darbojas digitālā vidē, darbības rezultātus, ņemot vērā attiecīgos zinātniskos, sociālos un ētiskos aspektus

    Studiju rezultātu vērtēšanas metodes un kritēriji
    • Vērtēšanas metode Pārbaudījuma svars (%) Aprakstas
      Praktiskais darbs 20Situāciju analīze
      Prezentācija 30Individuālā prezentācija par konkrētu tēmu
      Eksāmens 50Mutisks eksāmens
Pēdējās izmaiņas: trešdiena, 2024. gada 21. augusts, 10:22