Section outline


  • Uzņēmējdarbības vadība digitālā vidē un biznesa digitālā transformācija

    Autori: Valters Kaže, Edgars Koroņevskis

    Kursa mērķis ir sniegt teorētiskas zināšanas un veidot praktiskās iemaņas uzņēmējdarbības organizēšanā un vadīšanā elektroniskā vidē, pieņemt stratēģiskus lēmumus digitālā vidē, plānot un vadīt uzņēmuma digitālās transformācijas procesus un izmantot mūsdienu tehnoloģiju un elektroniskās vides priekšrocības uzņēmuma stratēģijas, pārvaldības, digitālā mārketinga un pārdošanas jomās.

    Noskatieties ievada video par šo kursu:

    • 1. Biznesa digitālā transformācijas būtība
    •  

       

      Aplūkotās tēmas:

      • digitizācija, digitalizācija un digitālā transformācija
      • digitālais bizness un e-bizness
      • digitālās transformācijas būtība



    • Veiciet testu, lai pārliecienātos par tēmas ietvaros apgūtajām zināšanām. Šo testu iespējams veikt vairākkārt.

    • 2. Uzņēmuma stratēģijas un operāciju izaicinājumi digitālā vidē
    •  
       

      Aplūkotās tēmas:

      • globalizācijas un digitalizācijas ietekme uz uzņēmējdarbību
      • uzņēmumu automatizācijas perspektīvas
      • cilvēkkapitāla un līderības izaicinājumi digitālā pasaulē
      • ārējā finansējuma un ekspertīzes piesaiste digitālā pasaulē



    • PATSTĀVĪGI IZPĒTĀMIE INTERNETA RESURSI

      1. Ekspertu ārpakalpojumu piesaistīšanas vietnes
      2. Finansējuma piesaiste pūļa finanšēšanas platformas

    • Veiciet testu, lai pārliecienātos par tēmas ietvaros apgūtajām zināšanām. Šo testu iespējams veikt vairākkārt.

    • 3. Biznesa uzsākšana digitālā vidē
    • Aplūkotās tēmas:

      • digitālā biznesa veidi
      • e-komercijas veidi


    • Domēna vārds ir ļoti nozīmīgs organizācijas digitālās identitātes pamats - apgūstiet svarīgāko par domēna vārda izvēli un turpmāku uzturēšanu.

    • Veiciet testu, lai pārliecienātos par tēmas ietvaros apgūtajām zināšanām. Šo testu iespējams veikt vairākkārt.

    • 4. E-komercijas risinājuma izveide
    •  
       
      Aplūkotās tēmas:

      • E-veikala prasības
      • E-komercijas risinājumi
      • Tirgus vietas
      • Gatavas platformas
      • Atvērtā koda risinājumi
      • Pašu izveidots risinājums


      • Kas ir servera hostings?
      • Populārākie Latvijas hostingi
      • Hostinga izvēles kritēriji

    • Veiciet testu, lai pārliecienātos par tēmas ietvaros apgūtajām zināšanām. Šo testu iespējams veikt vairākkārt.

    • 5. Mērķa auditorijas definēšana un klienta pieredzes vadība


    • Aplūkotās tēmas:

      • mērķauditoriju matrica
      • mārketinga tunelis un klienta soļi
      • konversiju definēšana
    • Mērķauditoriju saraksta izveide un apraksts ir jebkuras komunikācijas pamats. Lai tas notiktu iespējami sistemātiski, var izmantot mērķauditoriju matricu, kuru aizpildot, var iegūt kodolīgu pārskatu par mērķauditoriju un organizācijas mērķiem.

    • Veiciet testu, lai pārliecienātos par tēmas ietvaros apgūtajām zināšanām. Šo testu iespējams veikt vairākkārt.

    • 6. Digitālā mārketinga līdzekļi un risinājumi e-biznesa attīstībai
    •  
       

      Aplūkotās tēmas

      • Lietotāju izpētes metodes
      • Skaļā domāšana

    • Web statistikas sniegtās iespējas, statistikas rīki un to pielietojums produktu un digitālā mārketinga analīzei
    • Organizācijas e-pastu hostinga iespējas. E-pastu izsūtīšanas platformas mārketinga vajadzībām.

    • Veiciet testu, lai pārliecienātos par tēmas ietvaros apgūtajām zināšanām. Šo testu iespējams veikt vairākkārt.

    • Noslēguma tests
    • Lai iegūtu kursa vērtējumu, veiciet noslēguma testu. Tā izpildei dota pusotra stunda un viens mēģinājums.
      Testā kopā ir 40 jautājumi - katrā viena pareizā atbilde, kuras vērtība ir viens punkts

      N.B. Gadījumā, ja testa izpildes laikā saskarsieties ar tehniskām grūtībām, testa atsākšanai sazinieties ar pasniedzēju.